اطلاعیه
"حذف اضطراری و حذف ترم"
نیمسال دوم 1402-1401
الف: زمان ثبت درخواست حذف اضطراری : 1402/02/30 تا 1402/03/03
شرایط و نکات مهم حذف اضطراری:
- درس مورد حذف یکی از درسهای صرفاً نظری باشد.
- غیبت دانشجو در درس مورد حذف بیش از 3/16 جلسات آن درس نباشد.
- تعداد واحدهای باقیمانده دانشجویان پس از انجام حذف از12 واحد کمتر نشود.
- دانشجو پس از انجام حذف اضطراری در سامانه گلستان، لازم است بلافاصله به استاد راهنما و مدیر گروه مراجعه نماید و در صورت موافقت آنان، درخواست حذف را در سامانه تایید نمایند.
- تاکید می گردد در اسرع وقت با مراجعه به پردازش اطلاعات جامع دانشجو در سامانه گلستان، با کلیک روی ترم مورد نظر از حذف اضطراری انجام شده اطمینان حاصل گردد.
نشانی سامانه جامع آموزشی گلستان:https://golestan.hormozgan.ac.ir
پیشخوان خدمت /درخواست بررسی مشکلات آموزشی /حذف درس
ب: پایان مهلت ثبت حذف ترم توسط دانشجو: 1402/03/07
مدیریت امور آموزشی